Počet záznamov: 1  

Pravý čas na plánovanie

  1. Názov Pravý čas na plánovanie
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 10 (2011), s. 46-47. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * plán marketingový * nástroje marketingové * stratégia obchodná * manažment produktový * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * skupiny cieľové
    AnotáciaPrehľadné zachytenie poznatkov z prieskumov o vývoji trhu. Charakteristika potrieb zákazníkov a príprava marketingového plánu. Reálne požadované výsledky a očakávaná návratnosť investícií. Marketingové vzťahy a spolupráca.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.