Počet záznamov: 1  

Komunikačná politika podniku a jej miesto v transformačnom procese

  1. Názov Komunikačná politika podniku a jej miesto v transformačnom procese
    Súbežný názovEnterprise communication policy and its place in the transformation process
    Autorské údajePeter Štetka
    Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 38-50. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * podpora predaja * marketing priamy * riadenie vzťahov so zákazníkmi * mix komunikačný
    AnotáciaHlavné atribúty a zásady komunikačnej politiky podniku, ktorých pochopenie a splnenie je neoddeliteľnou súčasťou uplatnenia podnikovej produkcie na trhu a umožnenie budúceho rozvoja a prosperity podniku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01341-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.