Počet záznamov: 1  

Prieskum dopadov globalizácie na marketingové stratégie podnikov v SR (na príklade cukrovarníckeho priemyslu)

  1. Názov Prieskum dopadov globalizácie na marketingové stratégie podnikov v SR (na príklade cukrovarníckeho priemyslu)
    Súbežný názovResearch of globalization impacts on the business marketing strategy in Slovakia (example of sugar industry)
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Martina Špilová
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 114-122. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * Slovensko * priemysel cukrovarnícky * globalizácia * prostredie podnikateľské * nástroje marketingové * trh * regulácia * politika poľnohospodárska
    AnotáciaMarketingové stratégie v globalizujúcom sa prostredí a podnikateľská činnosť v cukrovarníckom priemysle. Dopady globalizácie na slovenské podniky. Výsledky vplyvu globalizácie na marketingové aktivity podnikov cukrovarníckeho priemyslu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01341-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.