Počet záznamov: 1  

Marketing communication of bioproducts

  1. Názov Marketing communication of bioproducts
    Autorské údajeDenisa Bilohuščinová, Zuzana Nižníková
    Autor Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Nižníková Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 88-99. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 631 - Poľnohospodárstvo
    Heslá bioprodukty * farmy * komunikácia marketingová * Slovensko
    AnotáciaPoľnohospodárska pôda a počet fariem na Slovensku. Spotreba bioproduktov a organických produktov. Ceny bio organických produktov. Charakteristika, produkty biofariem Agrokruh. Cieľové skupiny biofariem. Marketingová komunikácia bioproduktov. Reklama na bioprodukty. Celkové hodnotenie a odporúčania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01191-055, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.