Počet záznamov: 1  

Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA)

  1. Názov Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA)
    Súbežný názovResults of the survey of the impact globalization on the marketing activities of multinational company (on example of group of sugar companies AGRANA)
    Autorské údajeŠtefan Majtán
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a management : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodního workshopu, Brno, 3. června 2011. S. [95-101]. - Brno : Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta, 2011. ISBN 978-80-210-5596-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá marketing * podnikanie * stratégia podnikateľská * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová * priemysel cukrovarnícky * globalizácia * metódy výskumu * analýzy
    AnotáciaAnalýza dopadov globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníckom priemysle. Predmetom analýzy bola nadnárodná skupina spoločností AGRANA, divízia Cukor. Charakteristika globalizácie trhového prostredia a metodika vykonaného výskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - KNIHY
    Archív EPCE11 01407-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.