Počet záznamov: 1  

Faktory a motívy internacionalizácie malých a stredných podnikov

  1. Názov Faktory a motívy internacionalizácie malých a stredných podnikov
    Súbežný názovFactors and motives of internationalization of SMEs
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentObchod a finance 2011 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, Praha, 12.-13.5.2011. S. 147-153. - Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2011. ISBN 978-80-213-2235-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    PoznámkyVEGA 1/0652/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá podnik malý * podnik stredný * internacionalizácia * podnikanie v zahraničí * trh * rozhodovanie manažérske * výskum * Slovensko
    AnotáciaProcesy internacionalizácie a rozhodovanie manažérov. Analýza faktorov vplývajúcich na internacionalizačné rozhodnutia malých a stredných podnikov. Výsledky výskumu. Váha zdroja poznatkov o zahraničných trhoch. Kritériá výberu zahraničných trhov. Matica kľúčových komponentov pri rozhodovaní.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01555-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.