Počet záznamov: 1  

Nové formy v marketingovej komunikácii

  1. Názov Nové formy v marketingovej komunikácii
    Autorské údajeSoňa Nemečková
    Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 149-153. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2011. ISBN 978-80-554-0400-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * vývoj * zákazníci * produkty * internet * médiá
    AnotáciaNové trendy v marketingovej komunikácii. Charakteristika a využívanie nových foriem marketingu: guerilla marketing, ambush marketing, buzz marketing, virálny marketing. Product placement.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01557-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.