Počet záznamov: 1  

Faktory zvyšovania predaja cez e-shop

  1. Názov Faktory zvyšovania predaja cez e-shop
    Autorské údajeLenka Mikulíková
    Autor Mikulíková Lenka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 67-73. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    PoznámkyVEGA 1/0418/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov
    Heslá obchod elektronický * zákazníci * systém CRM
    AnotáciaVytvorenie web stránky e-shopu. Ako pritiahnuť na e-shop zákazníkov. Priebeh nákupu cez e-shop.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01616-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.