Počet záznamov: 1  

Polovica úspechu vášho marketingu závisí od konkurencie

  1. Názov Polovica úspechu vášho marketingu závisí od konkurencie
    Autorské údajeLadislav Pavlík
    Autor Pavlík Ladislav
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 12 (2011), s. 40-41. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * nástroje marketingové * manažment produktový * manažment sortimentný * konkurencia * psychológia predaja
    AnotáciaNový marketingový nástroj a technológia, ktorá sa volá Positioning. Spôsob, ako predstaviť neznámu vec a dať ju do vzťahu so známou vecou. Umiestnenie myšlienky do zákazníkovej mysle tak, aby to súviselo s nejakým iným produktom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.