Počet záznamov: 1
Product placement - rok druhý
Názov Product placement - rok druhý Autorské údaje Jiří Haramul, Kateřina Tůmová Autor Haramul Jiří Spoluautori Tůmová Kateřina Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011), s. 23. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * produkty * televízia * médiá * efektívnosť * kreativita * reklama Anotácia Komunikácia formou product placementu v televíznych programoch českej televízie povolená už rok a pól. Skúsenosti s jeho využívaním. Dva typy product placementu (PP) - aktívny a pasívny. Dôležitosť prirodzenosti zakomponovania produktu. Časová náročnosť. Efektívnosť PP. URL http://trendmarketing.ihned.cz/c1-53819930-product-placement-rok-druhy Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 8-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1