Počet záznamov: 1  

Kde jsou limity focus groups?

  1. Názov Kde jsou limity focus groups?
    Autorské údajeMartin Převrátil
    Autor Převrátil Martin
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011), s. 28-29. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * prieskum * diskusia * spotrebitelia * produkty * testy
    AnotáciaCharakteristika focus groups - skupinových diskusií. Obľúbenosť skupinových diskusií. Kde je ich miesto. Riziko ich nadmerného využívania. Ako relevantne testovať.
    URLhttp://trendmarketing.ihned.cz/c1-53819910-kde-jsou-limity-focus-groups
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.