Počet záznamov: 1  

Srovnání českého a slovenského mediálního trhu v datech

  1. Názov Srovnání českého a slovenského mediálního trhu v datech
    Autorské údajePavol Mačinga
    Autor Mačinga Pavol
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011). - Praha : Economia, 2011
    Média 2011 : společná příloha týdeníku Marketing&Media 48/2011 a měsíčníku Trend marketing 11/2011. Č. (2011), s. 32-33. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Heslá médiá * televízia * rozhlas * tlač * internet * porovnanie medzinárodné * Slovensko * Česko
    AnotáciaMediálny trh v Českej republike rozvinutejší než na Slovensku. Vyšší zásah pasívnymi médiami (TV a rádio) na Slovensku a v Českej republike vedú aktívne médiá (tlač a internet). Čítanosť a predajnosť denníkov (2010). Veľkosť internetového trhu v Českej republike a na Slovensku (2011). Porovnanie rozhlasového a televízneho trhu (2011).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.