Počet záznamov: 1  

Syntéza teórie a praxe v marketingovom audite

  1. Názov Syntéza teórie a praxe v marketingovom audite
    Súbežný názovThe Synthesis of theory and practise in marketing audit
    Autorské údajeŠárka Kličková
    Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá marketing * stratégia marketingová * plán marketingový * nástroje marketingové * metódy organizácie * metódy riadenia * audit * kontroling
    AnotáciaMarketingový audit ako súhrnné, systematické a nezávislé preskúmanie prostredia, stratégie a činností firmy na zistenie jej problémov a príležitostí, ako aj prípravy plánov na zlepšenie marketingového výkonu firmy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-036, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF97.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.