Počet záznamov: 1  

La Coopération entre les entreprises françaises et les entreprises slovaques et la création des études de cas en marketing

  1. Názov La Coopération entre les entreprises françaises et les entreprises slovaques et la création des études de cas en marketing
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentLe marketing et son enseignement à ľ université : conférence scientifique internationale. S. 18-26. - Bratislava : Université d` Économie de Bratislava, Faculté de Commerce, 1997. ISBN 80-225-0915-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - ČLÁNKY
    Archív EPCE00 01505-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.