Počet záznamov: 1  

Marketing stratégique et opérationnel

  1. Názov Marketing stratégique et opérationnel : du marketing a l'orientation-marché
    Autorské údajeJean-Jacques Lambin, Chantal de Moerloose
    Autor Lambin Jean-Jacques
    Spoluautori de Moerloose Chantal
    Vydavateľské údajeParis : DUNOD , 2008, dotlač 2010 . - 580 s.
    Vydanie7e éd.
    Edícia Gestion SUP
    ISBN978-2-10-052137-1
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing strategický * trh * operácie obchodné * podnikanie * klienti * segmentácia * výrobky * distribúcia * ceny * komunikácia * plán marketingový
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra855629, 855630

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    855629SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    855630SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.