Počet záznamov: 1  

Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike

  1. Názov Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike
    Súbežný názovNew forms of marketing communication in context of the population ageing in the Slovak Republic
    Autorské údajeMiroslav Koprla
    Autor Koprla Miroslav
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 110-117. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina, slovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * podpora predaja * skupiny cieľové * starostlivosť o zákazníkov * ukazovatele demografické
    AnotáciaTrendy vývoja uplatnenia vybraných foriem marketingovej komunikácie so zreteľom na starnutie populácie. Analýza demografického vývoja populácie v Slovenskej republike z pohľadu možného smerovania uplatnenia nových foriem marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.