Počet záznamov: 1  

Využitie hodnotiacich portálov ako aktívny nástroj marketingu hotelierstva

  1. Názov Využitie hodnotiacich portálov ako aktívny nástroj marketingu hotelierstva
    Súbežný názovUsing of review portals as an active tool in hospitality marketing
    Autorské údajeJán Svoboda
    Autor Svoboda Ján
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 223-226. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá propagácia * reklama * prezentácia * podpora predaja * hotelierstvo * služby doplnkové * marketing * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaOblasť hotelierstva a rôzne formy propagácie a podpory predaja produktov alebo služieb v hotelierstve. Referenčný marketing, ktorý sa v oblasti hotelierstva dosiahne využitím hodnotiacich portálov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.