Počet záznamov: 1  

Conceptualizing the brand as the value: approaches and methods to its valuation

  1. Názov Conceptualizing the brand as the value: approaches and methods to its valuation
    Autorské údajeLenka Pčolinská
    Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentMarketing inspirations. Roč. 4, č. 1 (2009) s. 30-35. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2009. ISSN 1336-796X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01940-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.