Počet záznamov: 1  

Uplatnenie interkulturality v medzinárodných marketingových stratégiách

  1. Názov Uplatnenie interkulturality v medzinárodných marketingových stratégiách : diplomová práca
    Autorské údajeMária Kalivodová, školiteľ: Jana Pásztorová
    Autor Kalivodová Mária
    Ďalší autori Pásztorová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 71 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra856441

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce895.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.