Počet záznamov: 1  

Etické správanie predajcu ako faktor tvorby etickej klímy podniku

  1. Názov Etické správanie predajcu ako faktor tvorby etickej klímy podniku
    Autorské údajeLukáš Šveda, Peter Štefaňák
    Autor Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Štefaňák Peter EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 361-364. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0333/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 17 - Etika. Morálka
    Heslá predajcovia * etika * etika podniková * správanie
    AnotáciaNová úloha a postavenie predajcov v kontexte tvorby etickej klímy podniku. Dôležitosť manažmentu predaja v otázke systému kontroly predajcov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01895-029, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.