Počet záznamov: 1
Shopper marketing: cesta budovania konkurenčnej výhody v maloobchodnej prevádzke
Názov Shopper marketing: cesta budovania konkurenčnej výhody v maloobchodnej prevádzke Autorské údaje Veronika Fogašová Autor Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 75-79. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Poznámky VEGA 1/0652/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá marketing * obchod * maloobchod * výhody konkurenčné * správanie spotrebiteľa Anotácia Aktuálne trendy v maloobchode a nákupnom správaní zákazníkov ako východiská pre rozvoj shopper marketingu, ako aj objasnenie jeho podstaty a prínosov pre marketingovú prax. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01895-033, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1