Počet záznamov: 1  

Predvídanie predaja v nadväznosti na strategické plánovanie podniku

  1. Názov Predvídanie predaja v nadväznosti na strategické plánovanie podniku
    Autorské údajeNikoleta Krecháčová
    Autor Krecháčová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 190-193. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    PoznámkyVEGA MŠ SR 1/0228/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    Heslá podnik * plán marketingový * predaj * predvídanie * plán podnikový * plán strategický
    AnotáciaMiesto plánovacieho systému v modernom manažmente. Faktory ovplyvňujúce marketing a rozhodovanie pri zostavení plánov predaja. Plánovanie v marketingu. Proces marketingového plánovania. Vzťah prognózy predaja a marketingového plánu. Predvídanie predaja.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01895-038, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.