Počet záznamov: 1  

Podstata a význam marketingového výskumu v rámci manažérstva kvality

  1. Názov Podstata a význam marketingového výskumu v rámci manažérstva kvality : diplomová práca
    Autorské údajeSilvia Hrnčírová, školiteľ: Paulína Krnáčová
    Autor Hrnčírová Silvia
    Ďalší autori Krnáčová Paulína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 67 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra857110

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce513.4 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.