Počet záznamov: 1  

Uplatnění pupilometrie v marketingu

  1. Názov Uplatnění pupilometrie v marketingu
    Autorské údajePetr Červenka, Jana Naščáková
    Autor Červenka Petr
    Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentMarketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník k internému grantu GAMA/10/3. S. 74-79. - Prešov : Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, Prešovská univerzita v Prešove, 2011. ISBN 978-80-555-0277-9
    PoznámkyVEGA 1/0339/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské
    AnotáciaPríspevok popisuje využitie pupilárneho reflexu pre podvedomé zisťovanie preferencií spotrebiteľov. Vyzdvihuje podstatu a využitie pupilometrie v marketingu, druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady využitia v marketingu. Navrhuje postupy experimentu s pupilometriou s využitím očnej kamery.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01939-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.