Počet záznamov: 1  

The Marketing of higher education schools-the process of building relations with students

  1. Názov The Marketing of higher education schools-the process of building relations with students
    Preklad názvuMarketing vysokých škôl - proces budovania vzťaho so študentmi
    Autorské údajeAndrzej Szromnik, Elžbieta Wolanin-Jarosz
    Autor Szromnik Andrzej
    Spoluautori Wolanin-Jarosz Elžbieta
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. Roč. 4, č. 2 (2011), s. 4-13. - Košice : PHF EU Košice, 2011. ISSN 1337-6020
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá marketing * študenti * stratégia marketingová * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské
    AnotáciaPrezentácia procesu budovania pozitívnych vzťahov medzi študentmi a univerzitami. Proces je založený na niekoľkých hlavných prvkoch: dôvere, kvalite, spokojnosti, hodnotách a záväzku. Využitie marketingovej stratégie, ktorá zahŕňa proces, určite prispeje k posilneniu postavenia univerzity na súčasnom vzdelávacom trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF462.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.