Počet záznamov: 1
Firm Incentives to Engage in International Trade
Názov Firm Incentives to Engage in International Trade Preklad názvu Pevné stimuly na zapojenie sa do medzinárodného obchodu Autorské údaje Bohuslava Mihalčová, Ľuboš Socha, Pavol Bajusz Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Spoluautori Socha Luboš Bajusz Pavol Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2011), s. 129-135. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.5 - Zahraničný obchod Heslá firmy * konkurencieschopnosť * riziko podnikateľské * trh medzinárodný * obchod medzinárodný Anotácia Štyri základné dôvody, pre ktoré sa firmy usilujú zapojiť do medzinárodného obchodu. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02004-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 99.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1