Počet záznamov: 1  

Biopotraviny ako fenomén konceptu spoločensky zodpovedných firiem

  1. Názov Biopotraviny ako fenomén konceptu spoločensky zodpovedných firiem
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Zuzana Hajduová, Denisa Bilohuščinová
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 10, č. 23 (2011), s. 9-19. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2011. ISSN 1335-9746
    PoznámkyAPVV SK-PL0040-09
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá zodpovednosť spoločenská * biopotraviny * bioprodukty * marketing * ochrana zdravia * správanie spotrebiteľa * podnikanie zodpovedné
    AnotáciaSpoločenská zodpovednosť firiem v kontexte produkcie biopotravín. Bioprodukty v podmienkach Slovenska. Súčasný stav marketingu biopotravín. Označovanie a cenová politika bioproduktov. Prieskum v postojov v zameraní na akceptáciu bioproduktov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00159-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 21-23

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.