Počet záznamov: 1  

Le rôle de la couleur en publicité selon le pays

  1. Názov Le rôle de la couleur en publicité selon le pays : diplomová práca
    Autorské údajeMartina Izáková, školiteľ: Juraj Chebeň
    Autor Izáková Martina
    Ďalší autori Chebeň Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 94 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra857616

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce838.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.