Počet záznamov: 1  

Le marketing évènementiel dans la stratégie de communication dˇOrange et de T-Mobile

  1. Názov Le marketing évènementiel dans la stratégie de communication dˇOrange et de T-Mobile : diplomová práca
    Autorské údajeMichaela Vrbová, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Vrbová Michaela
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 68 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra857630

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.