Počet záznamov: 1  

Keď mozog rozpráva o značkách

  1. Názov Keď mozog rozpráva o značkách
    Autorské údajePetra Švorcová
    Autor Švorcová Petra
    Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 20, č. 7 (4. apríla 2012), s. 14-16. - Bratislava : PETIT PRESS, 2012. ISSN 1335-4620
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * reklama * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * značky výrobkov * výskum
    AnotáciaNázory výskumníkov v oblasti neuromarketingu o nákupnom rozhodovaní spotrebiteľov. Nebezpečenstvo nevhodne vytvorenej reklamnej kampane. Vedomé a racionálne rozhodovanie ako mýtus. Ukladanie reklamy do pamäte. Signály značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-13

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.