Počet záznamov: 1  

Nové trendy v oblasti marketingu sportovních akcí

  1. Názov Nové trendy v oblasti marketingu sportovních akcí
    Autorské údajeJan Šíma
    Autor Šíma Jan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 2 (2011), s. 12-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá šport * produkty * marketing
    AnotáciaChovanie zákazníka v športe a pri športových udalostiach. Aspekty športových akcií ako športového produktu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.