Počet záznamov: 1  

Product placement: nový prístup v komunikácii so zákazníkom

  1. Názov Product placement: nový prístup v komunikácii so zákazníkom
    Autorské údajeĽudmila Nagyová, Katarína Kleinová
    Autor Nagyová Ľudmila
    Spoluautori Kleinová Katarína
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 3 (2011), s. 24-26. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * reklama * zákazníci
    AnotáciaVýznam špecifických a netradičných metód marketingovej komunikácie. Product placement (skrytá reklama) ako jeden z nových nástrojov komunikácie so zákazníkom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.