Počet záznamov: 1  

Kvantitatívne prístupy k hodnoteniu efektívnosti internetovej reklamy

  1. Názov Kvantitatívne prístupy k hodnoteniu efektívnosti internetovej reklamy : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Kvasničáková, školiteľ: Tomáš Výrost
    Autor Kvasničáková Zuzana
    Ďalší autori Výrost Tomáš (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra účtovníctva a financií
    Vydavateľské údajeKošice, 2012. - 80 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867276
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.