Počet záznamov: 1
Stratégia marketingovej komunikácie spoločnosti GEORGANICS. Možnosti využitia internetu ako nového trendu vo firemnej komunikácií
Názov Stratégia marketingovej komunikácie spoločnosti GEORGANICS. Možnosti využitia internetu ako nového trendu vo firemnej komunikácií : diplomová práca Autorské údaje Martina Nemčeková, školiteľ: Lucia Folvarčíková Autor Nemčeková Martina Ďalší autori Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 75 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 862178
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1