Počet záznamov: 1
Večné značky
Názov Večné značky Autorské údaje Alexander Mravčák Autor Mravčák Alexander Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 20, č. 18 (5. septembra 2012), s. 30. - Bratislava : PETIT PRESS, 2012. ISSN 1335-4620 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * značky výrobné * spotrebitelia * výrobky * produkty * konkurencia Anotácia Aj zdanlivo obyčajné značky sa môžu stať také silné, že sa zaradia do každodenného jazyka. Zľudovejú značky, ktoré sú nové alebo pôsobia v rýchlo sa rozvíjajúcej oblasti. Zľudovené výrazy vygúglovať, xeroxovať. Značky, ktoré pôvodne súviseli s geografickým regiónom. Značka, ktorá zľudovie, je prístupná všetkým a hrozí, že ju využije konkurencia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 14-26
článok
Počet záznamov: 1