Počet záznamov: 1  

Modely marketingového rozhodovania

  1. Názov Modely marketingového rozhodovania
    Autorské údajeJaroslav Kita a kolektív
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Krecháčová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Nagyová Ľudmila (Recenzent)
    Strážovská Ľubomíra (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2012. - 271 s. [14,009 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-225-3505-2
    PoznámkyKEGA 024EU-4/2012
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * modely * modelovanie * rozhodovanie * plánovanie * plán marketingový
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01245-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.