Počet záznamov: 1  

Orgány etickej samoregulácie a ich úloha v procese marketingovej komunikácie

  1. Názov Orgány etickej samoregulácie a ich úloha v procese marketingovej komunikácie
    Súbežný názovAuthorities of ethic self-regulation and their task in process of marketing communication
    Autorské údajeDaniela Kollárová
    Autor Kollárová Daniela
    Zdrojový dokument Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. S. 356-361. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * etika * kódexy etické * regulácia * ochrana spotrebiteľa * reklama * asociácie * združenia
    AnotáciaEtická samoregulácia pri uplatňovaní marketingovej komunikácie a dôvody jej prijatia. Etická samoregulácia v oblasti marketingovej komunikácie ako proces, ktorý chráni spotrebiteľa pred klamlivou, zavádzajúcou alebo urážlivou marketingovou komunikáciou. Etický kódex a typy etických kódexov. Orgány etickej samoregulácie marketingovej komunikácie na Slovensku: Asociácia direct marketingu, Združenie priameho predaja, Asociácia public relations Slovenskej republiky, Rada pre reklamu. Úloha orgánov etickej samoregulácie v procese marketingovej komunikácie.
    URL http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/39.Koll%C3%A1rov%C3%A1.pdf
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.