Počet záznamov: 1  

Faktory ovplyvňujúce schopnosť firmy adaptovať sa na zmeny v marketingovom prostredí

  1. Názov Faktory ovplyvňujúce schopnosť firmy adaptovať sa na zmeny v marketingovom prostredí : diplomová práca
    Autorské údajeJana Odziomková, školiteľ: Monika Matušovičová
    Autor Odziomková Jana
    Ďalší autori Hvizdová Eva ml. (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 78 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra869818

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha151.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce3.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.