Počet záznamov: 1  

Motivácia a bariéry inovácie a využívania moderných metód marketingového manažmentu

  1. Názov Motivácia a bariéry inovácie a využívania moderných metód marketingového manažmentu
    Autorské údajeMarta Šilhárová
    Autor Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 7-21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0333/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * inovácia * motivácia * produkty * služby * kvalita * zákazníci * trh * výskum
    AnotáciaVyužívanie moderných metód marketingového manažmentu. Motívy zvyšovania inovačnej aktivity podnikov a zavádzanie nových marketingových metód. Výsledky výskumu. Problémy a bariéry aplikácie moderných metód a prístupov v marketingovom manažmente. Prieskum bariér úspešného využitia moderných marketingových metód v zahraničí. Prieskum bariér inovačnej aktivity spoločnosti na slovenskom trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01351-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.