Počet záznamov: 1  

Aspekty strategického rozvoja privátnej značky slovenského obchodného reťazca

  1. Názov Aspekty strategického rozvoja privátnej značky slovenského obchodného reťazca
    Preklad názvuAspects of strategic development of private label of Slovak retail chain
    Autorské údajeAnna Hrnčiarová Turčiaková
    Autor Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 23 (2013), s. 348-356. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá značky maloobchodné * reťazce obchodné * konkurencia * potravinárstvo * stratégia marketingová
    AnotáciaIdentifikácia atribútov privátnej značky slovenského obchodného reťazca CBA ako významného konkurenčného nástroja. Návrh možných strategických riešení na posilnenie pozícií privátnej značky v zložitom konkurenčnom prostredí prostredníctvom dôsledne naplánovaných krokov v krátkodobom, strednodobom a dlhodobom horizonte.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01416-016, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 21-24

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.