Počet záznamov: 1  

Nové trendy v marketingu a ich uplatnenie vo vybranom podniku

  1. Názov Nové trendy v marketingu a ich uplatnenie vo vybranom podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeVeronika Trusová, školiteľ: Jana Naščáková
    Autor Trusová Veronika
    Ďalší autori Naščáková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2014. - 45 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra882154

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce460 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.