Počet záznamov: 1  

Event marketing ako nástroj marketingovej komunikácie a jeho uplatnenie v praxi

  1. Názov Event marketing ako nástroj marketingovej komunikácie a jeho uplatnenie v praxi : bakalárska práca
    Autorské údajePaula Tegelhofová, školiteľ: Jana Dzuričková
    Autor Tegelhofová Paula
    Ďalší autori Dzuričková Jana (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2014. - 52 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra882152

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.