Počet záznamov: 1  

Postup tvorby reklamnej kampane a jej vzťah k odbytu podniku

  1. Názov Postup tvorby reklamnej kampane a jej vzťah k odbytu podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeRadka Bašistová, školiteľ: Peter Šinský
    Autor Bašistová Radka
    Ďalší autori Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra879891

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha238.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.