Počet záznamov: 1  

Emoce a jejich role na trzích B2B

  1. Názov Emoce a jejich role na trzích B2B
    Autorské údajeDavid Říha
    Autor Říha David
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 2 (2014), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá firmy * nákup * rozhodovanie nákupné * emócie
    AnotáciaSkúmanie povahy emócií pri profesionálnom nákupnom rozhodovaní a návrh koncepčného modelu, ktorý do rozhodovacieho modelu zapracováva emočné zložky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.