Počet záznamov: 1  

Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie

  1. Názov Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie
    Súbežný názovImpact of value orientation on the buying behaviour of the young generation
    Autorské údajeSherzod Karimov
    Autor Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 6, č. 2 (2014), s. 45-54. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    PoznámkyVEGA 1/0635/14
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * hodnota * mládež * rozhodovanie nákupné * prieskum
    AnotáciaHodnoty a hodnotová orientácia v súčasnom spoločenskom dianí. Vybrané teórie hodnôt. Meranie hodnôt. Means-end chain model. Aplikovanie teórie hodnotového reťazca spotrebiteľa cez zoznam hodnôt LOV na základe prieskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00489-004, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.