Počet záznamov: 1  

Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny

  1. Názov Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny
    Preklad názvuPerception of private brands of customers in the segment of paper hygiene
    Autorské údajeEva Poliačiková
    Autor Poliačiková Eva
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 3, č. 1 (2014), s. 181-191. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * pojmy * politika obchodná * značky * značky maloobchodné * značky výrobkov
    AnotáciaVymedzenie pojmu značka, rôznorodosť názorov v ekonomickej teórii. Značková politika. Privátna značka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.