Počet záznamov: 1  

Účinnost regulace a samoregulace reklamy potravinářských fi rem cílené na děti v České republice

  1. Názov Účinnost regulace a samoregulace reklamy potravinářských fi rem cílené na děti v České republice
    Preklad názvuEffectiveness of the advertising targeted to children regulation and self-regulation with focus on food industry
    Autorské údajeMarkéta Lhotáková, Květa Olšanová
    Autor Lhotáková Markéta
    Spoluautori Olšanová Květa
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 22, č. 5 (2014), s. 54-70. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2014. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá Česko * potraviny * regulácia * trh * deti * reklama * Európa
    AnotáciaDefinovanie detí v oblasti reklamy. Regulácia a samoregulácia potravinového priemyslu v Európe. Samoregulácia v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-6

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF367.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.