Počet záznamov: 1  

Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame

  1. Názov Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame
    Preklad názvuDeciding factors in the choice of advertising strategy in international advertising
    Autorské údajeMiroslava Loydlová, Martina Matejičková
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Matejičková Martina
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 28 (2014), s. 593-603. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * globalizácia * štandardizácia * stratégia marketingová * kampane reklamné
    AnotáciaPrejavy globalizačných tendencií vo sfére reklamy. Najdôležitejšie faktory pri rozhodovaní a voľbe o štandardizácii alebo lokalizácii pri tvorbe reklamnej kampane.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01591-012, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 25-28

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.