Počet záznamov: 1  

Aplikácia marketingovej koncepcie vo vyučovacom procese

  1. Názov Aplikácia marketingovej koncepcie vo vyučovacom procese
    Súbežný názovMarketing concept and their applications in education process
    Autorské údajeJúlia Rakovská
    Autor Rakovská Júlia EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokumentMarketing identity 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Smolenice, 4.-5. november 2014. S. 148-154. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2014 ; Marketing identity 2014 medzinárodná vedecká konferencia / Čábyová Ľudmila ; Roubal Ondřej. ISBN 978-80-8105-667-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie * vyučovanie * školy * učitelia * študenti * stratégia marketingová * marketing
    AnotáciaMarketingová koncepcia školy, resp. vzdelávacej inštitúcie. Kritériá pri rozhodovaní o výbere školy. Príklady progresívnych foriem vyučovania. Úlohy učiteľa.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01760-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.