Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia spoločnosti Baťa Slovensko, a.s

  1. Názov Marketingová stratégia spoločnosti Baťa Slovensko, a.s : diplomová práca
    Autorské údajeDaniela Vrabľová, školiteľ: Jana Naščáková
    Autor Vrabľová Daniela
    Ďalší autori Naščáková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2015. - 62 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra887523

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha270.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.